سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دل احمق در دهانش و دهان حکیم در دلش است . [امام عسکری علیه السلام]

نقش افرینان ایران اسلامی

صفحه سه : تصویر چهل بانوی نقش آفرین به چاپ رسیده است و نام مبارک آنها هم پایین صفحه چاپ شده است .

 ادامه مطلب را بخوانید ...

 

بانوانی که در میان آنها ، نام های قابل تاملی به چشم می خورد !

مهناز افشار ( هنرمند ) : بانویی که شهره بد حجابی و بی حیایی در سینمای ایران است . بد حجابی را که همه مان و همه تان بر آن شاهد هستید . بی حیایی را هم اگر باز فیلم های سینمایی اش را ببینید متوجه می شوید .

الهام حمیدی ، آتوسا (شهبانوی پارسی (!)) ، ترانه علیدوستی ، هدیه تهرانی (!!!!!!!!!!!!!) ( اسطوره بد حجابی هنرمندنمایان ایرانی ) و فریبا کوثری

نمی خواهم بگویم همه این افراد انسان هایی بد (!) و غیر موجه هستند . اما می گویم که نقش آفرینی به چه هزینه ای ؟ می گویم ویژه نامه ای که قرار است کار فرهنگی در رابطه با حجاب و عفت عمومی انجام دهد ، زنان نقش آفرین ایرانی را به چه مناسبت و ربطی می توان در نشریه نام ببرد ؟ فقط آنهایی را که با حفظ حجاب کامل ( حتی از دید خود نشریه ) به جایی رسیده و نقش آفرینی کرده اند . نه امثال مهناز افشار و لیلا اوتادی ( که نامش بعد تر در نشریه می آید ) و ترانه علیدوستی و هدیه تهرانی (!!!!!!) و ....

صفحه شش : گزیده ای از مقدمه ی قانون اساسی .

                بنده شخصا به عنوان یک دانشجوی ساده و احقر ، هیچ اتفاقی را در رسانه بدون غرض نمی دانم . حتی یک تصویر بسیار کوچک در گوشه ی یک صفحه که گاها گمان بر صفحه پرکن بودنش میرود هم از دیدگاه شخصی بنده امری با هدف و غرض است .

حال این غرض ورزی از طرف دلسوزان اسلام و انقلاب است یا ...

تصویر اغازین این ویژه نامه که نمایی از چند دختر ایرانی با لباس محلی است . تصویری که بر بالای گزیده ای از مقدمه قانون اساسی چاپ شده است .

دخترانی که در لباس های محلی هیچ کدام حجاب کامل اسلامی ندارند.

یکی لباسش اصلا آستین ندارد ( آستینی که بعد تر ها و در مصاحبه جنجالی و معروف این نشریه با آقای کلهر به عنوان اختراع ایرانیان نام برده می شود .) دیگری آستینش از تور است و...

نشریه ای که در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفت اسلامی می خواهد فعالیت کند ، یک تصویر اشتباه هم نباید داشته باشد . چه رسد که این نشریه چندین و چند تایش را هم دارد.

جلو تر که می رویم میرسیم به چند تصویر از حامیان دکتر احمدی نژاد در اتخابات 88 که حجاب شان و قعا کم است و مصداق عینی بد حجابی اند . کنار آنها خانمی را مشاهده می کنید در مراسم شب قدر که قران بر سر گرفته . بینی اش را عمل کرده (!) و یک سوم مو هایش را هم ریخته است بیرون از روسری اش ! زیر این تصاویر (زیبا !) هم دیدگاه های فرهنگی دکتر احمدی نژاد از سال 84 تا کنون چاپ شده است . که خودش خیلی نقد می خواهد !

حضرت امام خامنه جایی فرمودند ، این که برخی خانم ها حجاب را رعایت نمی کنند اما شب قدر قران بر سر می گیرند و تضرع می کنند ، نمی توان گفت بی دین است ، بلکه نمی داند حجاب اسلامی چیست .

صد درصد کسی که نمی داند حجاب اسلامی چیست ، دارد گناه می کند . و ترویج این امر صحیح نیست .نمی گوییم او مقصر است ، نه ما مقصریم که حجاب اسلامی را معرفی نکرده ایم .و با این معرفی زیبای نشریه خاتون هم که کلا همه چیز ...

با نقد دیدگاه های رئیس جمهور کاری نداریم (نه اینکه بترسیم ! نه نوشتار طولانی می شود .) و جلو تر می رویم .

صفحه سی : جنجالی ترین صفحه این نشریه ، یعنی مصاحبه با مهدی کلهر .

در نقد گفته های ایشان سخنان زیادی گفته و نوشته اند ، امام ما هم چند خطی می نویسیم .

می گویند ، رنگ مشکی چادر وارداتی و از غرب آمده است . این را می گذاریم به اهالی تاریخ و میگویند چادر های ما قبلا چادر های رنگینی بوده که توجه بینند را به چهره افراد جلب نمی کرده ، این را می گذاریم به عهده تاریخیون . اما بعد از آن مطالبی می گویند که کاملا بحث اولشان را و مخالفتشان را ( یا حدقال عدم موافقتشان را ) با چادر نشان می دهد .

می گوید : قران لباس زن را این گونه تعریف می کند : رو سری با همان شال روی سر ، پیراهن و پوشش پا . تمام شد (!) این حداقل پوشش لازم است و اضافه بر آن اختیاری است (!)

ایشان همین جا قشنگ زیر آب چادر را زد و کسی هم نفهمید . وقتی می گوید بقیه اختیاری است یعنی ... اختیاری است دیگر چه بگویم ...

خواهشمندیم بروند در کتاب های لغت نگاهی بیاندازند . جلباب که در قران آمده پوشش روسری نیست یا شال ( آن هم پنج سانتی ) . نه خیر جلباب یک معنی اش هم پوشش کامل از سر تا پایین بدن است .( همان چادر خودمان )

در فرهنگ قران حجاب مسلم می شود مقنعه و مانتو ( مثال امروزی اش ) و حجاب مومن می شود جلباب .

قانون حجاب فعلی را هم مقایسه می کند با یاسای چنگیز . البته امروز ایران یک جوابیه در این مورد می زند که آقا ایشان منظورشان این بود که قانون حتی خیلی بدش هم باید اجرا شود و ... اما ببینید مثال زدن یاسای چنگیز فی نفسه امر غلطی است . بگوید هر قانونی باید اجرا شود اما باید تجدید نظر شود در قانون . نه اینکه یک باره بگوید یاسای چنگیز هم بهتر از نبودنش است .

نکته جالب دیگر ، میگوید طلا کردن گنبد ها در ایران وارداتی و از بودایی ها ست .

بعد هم که ازشان می پرسند مساجد را میگویی؟ گنبد فیروزه ای شان را ؟ میگوید طلا کردن از بودیی هاست .

من نمی دانم چرا حضرت ایت الله العظمی بهجت هزینه طلا کردن گنبد حضرت فاطمه معصومه (س) را خودشان قبول کردند . تاثیر از فرهنگ وارداتی بودایی است دیگر .

نه خیر اقا جان ، احترام است که برای مضجع شریف معصوم قائل می شویم .

نظر ایشان در باره بازگشت امثال شادمهر و رضا پهلوی (!) دیگر مضحک است . ( مضحک یعنی خنده دار ) می گوید : چون شهروند خودت را نمی توانی پشت مرز نگاه داری و چون اسلام دین عقل و ... است  .

البته این یک نگاه قانونی است . نه یک نگاه ارزشی . عیبی هم ندارد . می گوید اگر جرمی داشته باشند قوه قضایه هست . ماهم می گوییم عیبی ندارد . شما اول محاکمه کید رسیدگی به اتهامات کنید ، بعد بگویی بیایند . نه اینه در مصاحبه در جای بگویید بیایند بعد این جا بگویید قوه قضاییه هست ... . یک فردی که عمل قبیحی مرتکب شده است را اول میگوییم محاکمه اش میکنیم ، اتهاماتش را بررسی میکنیم ، توبه هم بکند از جرایم اثبات شده اش ، بعد اگر خواست بیاید ایران .

جلو تر هم می گوید ، دو چرخه سواری ....

دوچرخه سواری ... برادران و خواهرانم ، اگر توانستید با حجاب اسلامی و با حجاب زن مومن ( مومن نمی خواهیم مسلم ) دوچرخه سواری کنید ، دوچرخه سواری کنید .

اما نمی شود . اصلا ایشان دلیلش برای این که می شود سوار دو چرخه  شد می دانید چیست ؟ می گوید چون بانوان را ترک موتور می نشانند ( شوهرانشان ) و در خیابان می آیند . حالا بنشینند جلوی موتور و موتور برانند . (دلیل دوچرخه سواری است که موتور سواری را هم حلال می کند .

ایشان انگار تا بحال موتور سوار نشده است .شما با سرعت ده کیلومتر در ساعت هم که برانید نه چادر را می شود نگاه داشت ، نه مانتو ومقنعه را و نه لباس محلی مورد علاقه ایشان را . اما بانوان که ترک موتور می نشینند نه می خواهند برانند و نه باد مستقیم به ایشان می خورد . ( مسئول فرهنگی است ها !)

 

جلوتر که برویم :

حوصله گفتن از نقد هایش را به گشت ارشاد ندارم . ( گشتی که خود حضرت آقا موافق آن هستند .)

در قسمت ورزش :

اسمش را گذاشته اند شکوه اسلام

اول الکلام : آقا جان  به پیر به پیغمبر گلف ورزش نیست . گلف یک تفریح اشرافی فوق غربی است . ( قبل تر که آقای کلهر گفته بود رنگ سیاه چادر از اشرافیت غرب آمده است و... چطور اینجا چند تا تصویر از زن گلف باز می زنید ؟)

و دو ومیدانی . در دو و میدانی هم اگر توانستید حجاب کامل را حفظ کنید ، بیایید من جایزه تان می دهم !

در کل ورزش امر مطلوب و بسیار مهمی است . اما مراجع هم می گویند ، نباید موجب مفسده شود . مفسده هم که یعنی گناه یعنی حجابش کامل باشد ، لباسش بدن نما نباشد و ...

تصویر بانوان قایق ران ایران در مسابقات آسیایی ، خود صدا و سیما هم رویش نشد این بانوان را بعد از مسابقه دوباره نشان دهد . (یعنی در حد مثلا یک چهارم ثانیه نشان می داد ) بخاطر لباس هایشان . فوق العاده بدن نما بود ...

ارغوان رضایی ....

این تنیسور ایرانی الاصل هم که به کمی متمایل بود به اسلام و ایران چندی پیش میانه اش را با پدرش شکر آب کردند و ...

عکس هایش در اینترنت هست که با چه لباسی بازی می کند...

تازه بعد از این همه مطلب می رسیم به :

از چشم مولی

یعنی از دیدگاه امام خمینی و امام خامنه ای .

نشریات اصلاح طلب و لیبرال هم برای اینکه تابلو نشوند اولین مطلبشان از سخنان امام خامنه ای بود نه آخرین مطلبشان !

در اخر چند صفحه ای تصویر کار کرده اند دوستان مان که دستشان درد نکناد . خوب هایش خوب است ، کاری نداریم . اما نگار جواهریان را خدا وکیلی خارج از فیلم ها و در مصاحبه ها دیده اید ؟ ورزش همگانی بانوان ( کمی مسن تر هم هستند ) باز هم بد حجاب ،

شطرنج با حجاب بد ، گلف ، بانوان فوتبالیست ایرانی که به خاطر با حجاب بودنشان  گریه کردند (!) ، مهناز افشار ( تمام قد !) ، نمایشگاه عکس هدیه تهرانی (!) و...

کم بود این ها ؟

می دانید مشکل عمده کار کجاست ، این جاست که ما (مثلا ) حزب اللهی ها و ( مثلا ) بسیجی ها بعضی ها مان نشسته ایم داخل خانه و داریم افسوس می خوریم به حال و روز مملکت و حجاب و فرهنگ و... و یا نمی دانیم و یا نمی خواهیم بدانیم که وظیفه مان چیست . وظیفه ما احیای فرهنگ اسلام است . احیای تمدن اسلام است ...

 

 


کلمات کلیدی:

نوشته شده توسط روح الله 90/5/23:: 4:24 عصر     |     () نظر

درباره

روح الله
بسم الله الرحمن الرحیم نوشتن نه کار ساده ای است که هر کسی بتواند دست به آن بزند و نه از عهده هر کسی بر می آید . یعنی اگر کار ساده ای هم باشد ، ( که نیست ) هر کسی نمی تواند بنویسد... راستش را بخواهید خود به این امر واقفم که نه توان و سواد لازم را دارم برای آنچه قرار است در این قرارگاه مجازی نگاشته شود و نه داعیه آن را. فقط احساس وظیفه ای حس کردم ، که دیگر نمی توان نشست و دست بر دست گذاشت که ... نام این قرارگاه مجازی ِ دلنوشته هایم را رواسی گذاشتم از آن رو که آنچه می نویسم در باره و برای آن هایی است که واقعا جزء رواسی هستند ( رواسی یعنی کوه های استوار ) . و می فرماید :« المومن کالجبل الراسخ » ... بگذریم ... تاسیس ساعت 00:35 بامداد روز دوم رمضان المبارک مصادف با 12 مرداد ماه التماس دعا
صفحه‌های دیگر
منتظر به روز شدنشان هستم ...
لحظه های آبی
► o▌ استان قدس ▌ o ◄
أنّ الارض یرثها عبادی الصالحون
جریان شناسی سیاسی - محمد علی لیالی
کانون فرهنگی شهدای شهریار
****شهرستان بجنورد****
تعمیرات تخصصی انواع پرینتر لیزری اچ پی HP رنگی و تک رنگ و اسکنر
خاطرات دکتر بالتازار
بوی سیب
یادداشتهای فانوس
حرم الشهدا
برادران شهید هاشمی
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
عطش (وبلاگ تخصصی ماه محرم و صفر)
جبهه فرهنگی امام روح الله مازندران محمودآباد
گروه اینترنتی جرقه داتکو
کوچه باغ شاه تور
هر چی تو دوست داری
این نجوای شبانه من است
لــعل سـلـسـبیــل
ستاره سهیل
*ایستگـــــــــــــــــــــــــــاه انـــــــــــــــــــــرژی*
تنها معبود من
دلگویه های دو خادم
شیطونک
گمنام
آزاد اندیشان
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
به بهترین وبلاگ سرگرمی خوش امدید
تبریک می گوییم شما به ساحل رسیدید!!!!!
............دوستی با خدا ................
* امام مبین *
دکتر علی حاجی ستوده
fazestan
عاشقانه
بچه مثبت
دلداده هو...
داستان های زیبا +مطالب عاشقانه
مستانه
سر لوحه های موج چهارم
نوستالژی ( کا به توان دو )
ساقی
دختر مسلمان
بچه آدم
انسانیته
حرم
یا زهرا ( سلام الله علیها)
روژمان
سامع سوم
لبیک با امام
تو را من چشم در راه ام ...
نقاش فقیر
منتظری در طوفان
آشپزی آسان
لیست یادداشت‌ها
آرشیو یادداشت‌ها