• وبلاگ : كوه هاي استوار
  • يادداشت : چرا امام هادي ( سلام الله عليه )
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    +

    اولين دوره جشنواره شعر و موسيقي ضد آمريکايي طبس در دو بخش مسابقه شعر و مسابقه موسيقي، به دبيري هادي آرزم در روزهاي دوشنبه و سه شنبه، دوازدهم و سيزدهم تيرماه همزمان با سالروز حادثه حمله به هواپيماي ايرباس توسط ناو آمريكايي برگزار مي شود.

    به گزارش روابط عمومي جشنواره، در بخش شعر محمدکاظم کاظمي (شاعر و نويسنده)، عليرضا قزوه (شاعر و نويسنده) و علي‌محمد مودب (شاعر و نويسنده) داورهاي اولين دوره از جشنواره طبس هستند.

    همچنين در بخش موسيقي، هادي آرزم (آهنگساز و نوازنده)، اسفنديار قره باغي (خواننده)، محمد گلريز (خواننده)، امير بکان (آهنگساز و موسيقي دان) و دکتر فواد ايزدي (استاد مطالعات آمريکا) از اعضاي هيات داوران مي باشند.

    آخرين اطلاعات جشنواره:

    www.tabasfest.ir

    با سلام و عرض ادب
    شما دعوت هستيد براي شرکت در طرح يک قدم تا ظهور ...
    اين طرح شامل ختم قرآن و ختم صلوات به نيت سلامتي و تعجيل در ظهور امام زمان عجل الله تعالي فرجه الشريف و سلامتي نائب عام ايشان ولي فقيه زمان امام خامنه اي و دفع فتنه از بلاد مسلمين جهان مي باشد... انشاالله ...

    طرح از 15 رجب آغاز مي شود و تا 15 شعبان به اتمام مي رسد. در اين ايام که 30 روز مي باشد ، هر روز به تلاوت يک جزء از قرآن مي پردازيم بدينگونه که از 15 رجب شروع به قرائت جزء اول قرآن مي کنيم و به صورت دسته جمعي و تا پايان طرح که 30 روز ست قرآن ختم مي شود (مثل ختم قرآن در ماه رمضان ) و همچنين ذکر صلوات به تعداد دلخواه (مثلا روزي 100 صلوات ) بعد از نماز صبح با نيت ياد شده در روز آخر که مقارن با تولد امام عصر (عج ) مي باشد به تعداد افراد شرکت کننده ختم قرآن نثار قدوم پاک مطهرولي عصر (عج) مي شود ...
    يا زهرا سلام الله ...